Hoe te bestellen?

Hoe te bestellen?

Nadat je lid bent geworden, kan je inloggen met je eigen FoodCoopNoord account en voor het eerst groente, fruit en andere producten bestellen. Om het proces van bestellen en betalen wat te verduidelijken staat hieronder een korte instructiefilm. Toch nog vragen? Klik dan hier.

Product categorieën
Als je eenmaal lid bent kun je producten gaan bestellen. De producten staan in verschillende categorieën geordend. Zo kun je onder het kopje groenten; verse spinazie bestellen en onder het kopje droogwaar; biologische pasta.

Extra bestellen
Naast de bestel button is er ook een tolerantie button. De producten worden besteld per krat. Om een krat vol te krijgen moeten er genoeg producten besteld zijn, dit is te zien in het blauwe diagram. Als lid kun je aangeven dat je extra producten koopt als er net niet voldoende producten besteld zijn. Dit kun je doen door producenten toe te voegen via de tolerantie button. Hier betaal je wel voor. Maar als er toch voldoende leden zijn die hetzelfde product bestellen dan krijg je dit bedrag terug als een credit en wordt het product niet toegevoegd aan je bestelling.

Betalen
Na het plaatsen van de bestelling kun je betalen. Er kan alleen betaalt worden via IDeal. Als je niet betaalt wordt de bestelling niet afgerond en zullen de producten niet geleverd worden. Zorg er dan ook altijd voor dat de bestelling goed afgerond wordt.

verse, biologische, seizoensgebonden en lokale producten, direct van de boer zonder tussenpersoon